ارزیابیارزشنام و نشان تجاری و تاثیرآن بر وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابیارزشنام و نشان تجاری و تاثیرآن بر وفاداری مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابیارزشنام و نشان تجاری و تاثیرآن بر وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابیارزشنام و نشان تجاری و تاثیرآن بر وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابیارزشنام و نشان تجاری و تاثیرآن بر وفاداری مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد. ارزش ویژه نام و نشان تجاری یکی ازداراییهایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می کند و هم وفاداری مشتریان را به دنبال خواهد داشت. امروزه وفاداری مشتریان، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. به دست آوردن و حفظ وفاداری برند یک چالش اصلی در افزایش بازارهای رقابتی است. در بازارهای رقابتی وسیع وفاداری برند مزایای متعددی مانند ایجاد موانع برای رقبا، ایجاد درآمد و فروش بیشتر، کاهش هزینههای جذب مشتری و جلوگیری از حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا ایجاد میکند. ایجاد وفاداری برند مستلزم سرمایهگذاری در برنامههای بازاریابی به خصوص مشتریان بالقوه و فعلی میباشد. رضایت از مارک تجاری کلید اولیه وفاداری به برند می باشد. بنابراین برخورد فروش، مشتری را با فروشنده پیوند می دهد و رضایت برخورد فروش، وفاداری مشتری را به فروشنده افزایش میدهد، بنابراین وفاداری به فروشنده اثرات بسیار مثبتی بر وفاداری برند دارد. این نشاندهنده این موضوع است که دو مفهوم نام تجاری و رضایت بر وفاداری تاثیر می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.