ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

رفتار خرید مشتری توسط مجموعه ای از رفتارهای اجتماعی هدایت می شود که شامل هم عقلانیت و هم ذهنیت مشتری است که روی انتخاب برند،محصول و یا حتی کانال توزیع تاثیرمی گذارد. در طول چند دهه گذشته نظریه های ارزش های اجتماعی باز شناختی جدید در توضیح مکانیزم رفتار خرید به دست آورده اند.این نظریه خود را در مرزهای سنتی نظریه های اجتماعی که در بازار یابی متولد شدند تا دیدگاه انگیزه مشتری مداری را تحت عنوان رفتارهای خرید را جایگزین دیدگاه داخلی سازندگان کنند،گسترش داده است. این پژوهش که از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت توصیفی می باشد به ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده پرداخته شده است نتایج حاصله نشان داد که نقش اجتماعی بانکها، بعنوان یک مولفه تعیین کننده در رفتار مصرف کننده می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.