ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری زاهدان(نمونه موردی: شهرداری منطقه ۲ زاهدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری زاهدان(نمونه موردی: شهرداری منطقه ۲ زاهدان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری زاهدان(نمونه موردی: شهرداری منطقه ۲ زاهدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری زاهدان(نمونه موردی: شهرداری منطقه ۲ زاهدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری زاهدان(نمونه موردی: شهرداری منطقه ۲ زاهدان) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه، شهرداری نهادی است که تاثیر عمده ای بر کیفیت زندگی شهروندان دارد. از این رو رضایتمندی شهروندان یکی از مهم ترین معیارهای سنجش عملکرد شهرداری است. احساس رضایت از محیط شهر و خدمات شهرداری موجب ایجاد حس مشارکت در اداره امور شهر و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات شهری خواهد شد. در این تحقیق تلاش شده است تا با استفاده از نظر شهروندان، میزان رضایت آنان از عملکرد شهرداری منطقه دو زاهدان در حوزه های مختلف عمران شهری سنجیده شود. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- تحلیلی است و از پرسشنامه برای کسب نظر شهروندان استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق را کلیه ساکنان منطقه دو شهر زاهدان تشکیل می دهند. تعداد نمونه مورد بررسی ۳۸۲ نفر است . یافته های آزمون t نشان می دهد پاسخ دهندگان تمام سوالات مربوط به جنبه شهروندی را منفی ارزیابی کرده اند. عملکرد جنبه شهروندی شهرداری از نظر تمام معیارهای ارزیابی کیفیت به بدی ارزیابی شده است زیرا مقادیر آمار آزمون برای تمام معیارها کوچکتر از ۱/۶۴ است. بنابراین فرض صفر در سطح اطمینان ۹۵% تایید می شود زیرا مقادیر آماره کای – دو برابر با ۲/۹ بدست آمده است که در ناحیه تایید فرض صفر قرار دارد. یعنی میزان ارزیابی سوالات مختلف جنبه شهروندی، نا مطلوب است و بیانگر آن است که میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه دو در سطح نامطلوبی قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.