بررسی تاثیر استفاده از خودروی الکتریکی در بخش حمل ونقل جاده ای بر میزان انتشار آلایندگی کربن دی اکسید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استفاده از خودروی الکتریکی در بخش حمل ونقل جاده ای بر میزان انتشار آلایندگی کربن دی اکسید دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استفاده از خودروی الکتریکی در بخش حمل ونقل جاده ای بر میزان انتشار آلایندگی کربن دی اکسید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استفاده از خودروی الکتریکی در بخش حمل ونقل جاده ای بر میزان انتشار آلایندگی کربن دی اکسید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استفاده از خودروی الکتریکی در بخش حمل ونقل جاده ای بر میزان انتشار آلایندگی کربن دی اکسید :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

اگرچه ایران هنوز به طور گسترده از خودروهای الکتریکی در سیستم حمل و نقل خود استفاده نکردهاست، کشورهای توسعه یافته دایما در حال بهبود بخشیدن به عملکرد این خودروها و استفاده از مزیتهای آن در سیستم حمل و نقل خود می باشند. خودروهای الکتریکی در سال های اخیر با پیشرفتهای چشمگیری روبه رو بوده اند و استفاده وسیع از آن ها در حمل و نقل در سال های آتی امری کاملامورد انتظار می باشد. در نتیجه ایران باید در مورد جایگزینی بخشی از خودروهای بنزین سوز باخودروهای الکتریکی تدبیری بیاندیشد. اهمیت این موضوع وقتی آشکارتر می شود که با مشاهدهترازنامه انرژی اخیر در می یابیم که حمل و نقل مسیول انتشار تقریبا یک چهارم از کربن دی اکسید درایران می باشد. برای بررسی تاثیر جایگزینی خودروهای بنزین سوز با خودروهای الکتریکی دو سناریودر نظر گرفته شده است. سناریوی اول ، سناریوی مرجع و سناریوی دوم ، سناریوی خودروهایالکتریکی می باشد. با تویه به پیچیدگی های سیستم انرژی در سطح یک کشور نیاز به مدلسازیسیستم برای بررسی تاثیرات انرژی الکتریکی مورد نیاز برای خودروهای مورد نظر ضروری است. بههمین منظور از نرم افزار مدلساز LEAP1 برای شبیه سازی سیستم انرژی ایران در هر دو سناریواستفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که میزان انتشار کربن دی اکسید در سناریویخودروهای الکتریکی ، در سال ۲۰۲۹، ده درصد کمتر از این میزان در سناریوی مریع می باشد. اینتفاوت برای سال ۲۰۲۳، شش درصد می باشد و این در حالی است که طبق فرضیات مسیله، تنهاپانزده درصد خودروهای سواری و با شیب ملایم تا سال ۲۰۲۵ جایگزین شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.