بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تکنولوژی اطلاعات به طور چشمگیری فرآیند های کسب و کار را تغییر داده است. اینترنت قدرت چانه زنی مشتریان را نسبت به گذشته بیشتر کرده است. مدیریت ارتباط با مشتری به وجود آمد تا به عنوان یک هدف نهایی برای نگه داشتن مشتری ایفای نقش کند. مدیریت ارتباط با مشتری، از جمله نکات بسیار مهم و حیاتی برای سازمان ها به شمار می رود و برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدماتی موثر، بکار می رود. با گسترش اینترنت، ابزارهای در دسترس برای برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در سازمان ها رایج شدهاند. یک مدل معادلات ساختاری برای سنجش سطح کیفیتی بازاریابی محتوا در سه بعد محتوا، خدمات و ارایه دهنده محتوا ارایه می گردد. برای سنجش این ابعاد فاکتورهای قابلیت اطمینان ارایه دهنده، سودمندی و بهره وری، پایداری و پاسخگویی محتوا مطرح می شوند. در قالب این فاکتورها فرضیاتی بیان می شود که برای اثبات این فرضیات از پرسشنامه و نرم افزار SPSS بهره گرفته می شود. در نهایت، هدف این مقاله بررسی رابطه محتوا در بهبود اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای ارتقا رضایت مشتریان است که نتایج حاصل شده این بررسی نشان می دهد محتوا تاثیر مستقیم و غیرقابل انکاری در اجرای همه جانبه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب وکارهای دنیای امروز دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.