رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با ادراک تعاملات اجتماعی واحساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه هایاجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با ادراک تعاملات اجتماعی واحساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه هایاجتماعی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با ادراک تعاملات اجتماعی واحساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه هایاجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با ادراک تعاملات اجتماعی واحساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه هایاجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با ادراک تعاملات اجتماعی واحساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه هایاجتماعی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

گسترش فضاهای اینترنتی و به ویژه شبکه های اجتماعی مجازی و همچنین استفاده بسیار زیاد از این شبکه ها توسط افراد مختلف به خصوص زوجین، تاثیرات مهمی را بر جنبه های مختلف زندگی زوجین اعمال کرده است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با ادراک تعامل اجتماعی و احساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه های اجتماعی بود. پژوهش حاضر از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری این پژوهش را زوجین استفاده کننده از شبکه های اجتماعی شهر زنجان در دو ماه آخر پاییز سال ۱۳۹۴ تشکیل دادند که از این بین ۱۲۰ زوج ۲۴۰ نفر که از شبکه های اجتماعی به صورت گسترده استفاده می کردند به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. از پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ، ۱۹۹۸ ، پرسشنامه ادراک تعامل اجتماعی گلاس، ۱۹۹۴ ،( ۲۰۰۶ ) و پرسشنامه احساس مثبت نسبت به همسر توکونیز و الیری، ۱۹۸۱ استفاده شد. روش همبستگی پیرسون و رگرسیون برای تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفتند. بین متغیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس مثبت نسبت به همسر و ادراک تعامل اجتماعی رابطه منفی و معنادار وجود دارد P> 0/01. همچنین بین متغیر احساس مثبت نسبت به همسر با ادراک تعامل اجتماعی رابطه مثبت معنادار وجود دارد P> 0/01 . نتایج بر اهمیت توجه و لزوم برنامه ریزی جهت استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی تاکید دارد و این برنامه ریزی به سبب اهمیت روابط زوجین بیش از پیش احساس می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.