مطالعه تطبیقی عوامل موثر در توانمندی سازی منابع انسانی در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موثر در توانمندی سازی منابع انسانی در سازمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موثر در توانمندی سازی منابع انسانی در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موثر در توانمندی سازی منابع انسانی در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موثر در توانمندی سازی منابع انسانی در سازمان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

توجه به منابع انسانی در سازمان ها در سالهای اخیر بخش قابل توجهی از زمان و سرمایه سازمان ها را به خود اختصاص داده است. می توان گفت توانمندسازی، مفهومی تازه نیست . این مفهوم به صورت های مختلف در سرتاسر منابع علمی جدید مدیریت مطرح شده در مدیریت، سابقه استفاده از اصطلاح توانمندسازی به برقراری نظام مردمسالار و مشارکت کارکنان در تصمیم گیری های سازمان تحت عناوین مختلف مشارکت و مدیریت کیفیت جامع بر می گردد اکنون اغلب مدیران می دانند که به هر میزان در زمینه توسعه و ارتقای سطح منابع انسانی سرمایه گذاری کنند، موفقیت، کارایی و برتری رقابتی سازمان خود را تضمین می کنند. به عبارتی موثرترین راه برای به دست آوردن مزیت رقابتی در شرایط فعلی، با توجه به تغییرات و تحولات شگرف، کارامدتر و توانمند کردن منابع انسانی سازمان هاست.بدین جهت یکی ازمسایل اساسی که مدیران با آن روبه رو هستند توانمند سازی کارکنان و درنتیجه افزایش بهره وری سازمان می باشد. به همین دلیل است که سازمان های موفق جهان، تلاش می کنند تا عوامل تاثیر گذار بر توانمندسازی کارکنان را شناسایی و تقویت کنند و به این توفیق دست پیدا نمایند که با فراهم کردن شرایط توانمند سازی به بهره وری کارکنانشان بیفزایند در این تحقیق سعی شده عواملی که برتوانمندسازی منابع انسانی در سازمان ها اثرگذارند مانند: توانایی هوشی وذهنی ،غنی سازی شغلی ،تعلق حرفه ای ،احساس اعتماد ، تایید کارکنان ،سبک رهبری بررسی شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.