شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی شهرداری اصفهان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی شهرداری اصفهان ) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی شهرداری اصفهان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی شهرداری اصفهان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی شهرداری اصفهان ) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه شهرداری ها به عنوان مسیول ارایه خدمات شهری بیش از هر ارگانی با مشکلات جمعیت و تبعات آن در چالشند . مدیران شهری امروزه از فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزاری قدرتمند در این چالش استفاده می کنند . پژوهش حاضر باهدف شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان انجامپذیرفت که در ارایه مدلی کیفیت خدمات از نتیجه مقایسه انتظارات و ادراکات مشتریان بدست امد. بر اساس مدل ۸ متغیر(کارایی، قابلیت، تحقق تعهدات، امنیت، آموزش،پاسخگویی، تماس وموارد قانونی) تنظیم شدو پرسشنامه ای حاوی ۴۵ سوال در دو سطح ادراکات و انتظارات تهیه گردید وبه صورت دستی و انلاین توزیع شد .جامعه آماری شامل کارکنانشهرداری اصفهان ،کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک ومراجعین به شهرداری اصفهان بود. برای تجزیه وتحلیل داده های پژوهش از دو سطح آمار توصیفی واستنباطی و از نرم افزار های spss و exel استفاده شد.نتایج این پژوهش نشان داد تمام ۸ عامل شناسایی شده (کارایی،قابلیت، تحقق تعهدات، امنیت، آموزش، پاسخگویی، تماس وموارد قانونی) در بهبود کیفیتخدمات الکترونیکی تاثیر گذار بوده اندو متغیر های تماس ، امنیت واعتماد و پاسخگویی وراهنمایی مهمترین عوامل در بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.