تاثیر مولفه های وفاداری مشتریان بر سودآوری بانک مسکن شعب استان سیستان وبلوچستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مولفه های وفاداری مشتریان بر سودآوری بانک مسکن شعب استان سیستان وبلوچستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مولفه های وفاداری مشتریان بر سودآوری بانک مسکن شعب استان سیستان وبلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مولفه های وفاداری مشتریان بر سودآوری بانک مسکن شعب استان سیستان وبلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مولفه های وفاداری مشتریان بر سودآوری بانک مسکن شعب استان سیستان وبلوچستان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بانک های امروزی برای رقابت در محیطی متلاطم ناچار به توجه ویژه وفاداری مشتریان خود هستند. این امر ماندگاری بیشتر مشتریان، جذب مشتریان جدید و بهبود عملکرد مالی و سودآوری را به دنبال خواهد داشت. هدف این پژوهش به دست آوردن دانش لازم در نظام بانکداری در راستای سودآوری بوده که کاربرد فراوان در جامعه امروزی دارد. لذا فقدان این دانش (مولفه های کاربردی) بر عملکرد سازمانی و اعتماد مشتریان آثار مخرب و نامطلوبی خواهد داشت بر این اساس عواملی همچون کیفیت خدمات، ارزش ادراک، اعتماد، عادت و شهرت به عنوان سیاست های کاربردی قابل توجه قرار گرفته اند که به عنوان متغیرهای این پژوهش طی مدل ارایه گردیده اند. روش تحقیق حاضر توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. برای گرداوری اطلاعات از اطلاعات کتابخانه ای و پرسشنامه استفاده شده است، که روایی آن توسط اساتید تایید و پایایی آن با آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان بانک مسکن استان س و ب به تعداد ۱۸۰ نفر می باشد که حجم نمونه با روش فرمول کوکران ۱۸۰ نفر انتخاب شدند، جهت تحلیل اطلاعات از آزمون های آمار استنباطی مانند تی تک نمونه ای استفاده گردیده است. نتایج تحقیق نشان داد تمامی عوامل وفاداری مشتریان (سودآوری، کیفیت خدمات، ارزش ادراک، اعتماد، عادت و شهرت) تاثیر مستقیم و معنی دار بر سودآوری بانک مسکن استان س و ب دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.