تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت ) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت ) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف عمده این مطالعه بررسی تاثیر مشترک بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر عملکرد است . جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش ، ۱۴۴ شرکت تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت می باشد . روش تحقیق توصیفی – تحلیلی با روند علی بوده و جهت گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است . در این پژوهش از طریق یکمدل علی ، رابطه مستقیم و غیر مستقیم بازارگرایی برعملکرد توسط مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته و نتیجه حاصل این است که اثر غیر مستقیم بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار از طریق مسیولیت اجتماعی بیشتر از اثر مستقیم آن می باشد . بنابراین شرکت های بازارگرا جهت دستیابی به عملکرد بهتر باید به شایستگی هایی همچون مسیولیت اجتماعی توجه ویژه نمایند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.