تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت ) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت(مورد مطالعه : شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت ) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف عمده این مطالعه بررسی تاثیر مشترک بازارگرایی و مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر عملکرد است . جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش ، ۱۴۴ شرکت تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت می باشد . روش تحقیق توصیفی – تحلیلی با روند علی بوده و جهت گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است . در این پژوهش از طریق یکمدل علی ، رابطه مستقیم و غیر مستقیم بازارگرایی برعملکرد توسط مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته و نتیجه حاصل این است که اثر غیر مستقیم بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار از طریق مسیولیت اجتماعی بیشتر از اثر مستقیم آن می باشد . بنابراین شرکت های بازارگرا جهت دستیابی به عملکرد بهتر باید به شایستگی هایی همچون مسیولیت اجتماعی توجه ویژه نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.