تاثیر اضطراب اینترنت،تجربه اینترنت، اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی با نقش میانجی گرانه نگرانی حریم شخصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اضطراب اینترنت،تجربه اینترنت، اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی با نقش میانجی گرانه نگرانی حریم شخصی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اضطراب اینترنت،تجربه اینترنت، اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی با نقش میانجی گرانه نگرانی حریم شخصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اضطراب اینترنت،تجربه اینترنت، اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی با نقش میانجی گرانه نگرانی حریم شخصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اضطراب اینترنت،تجربه اینترنت، اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی با نقش میانجی گرانه نگرانی حریم شخصی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر هیجان اینترنت ،تجربه اینترنت ،اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان بانک از بانکداری اینترنتی با نقش میانجی گرانه حریم شخصی در بانک ملت شهر اصفهان بود. بر اساس جامعه آماری منتخب (مشتریان بانک ملت شهر اصفهان) حجم نمونه مطلوب با استفاده از نمونه گیری در دسترس و فرمول کوکران برای تعیین حجم نمونه در جوامع نامحدود حداکثر ۳۸۴ نفر برآورد گردید.تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی از طریق آزمون گولموگوروف اسمیرنوف( ks ) برای بررسی نرمال بودن دادها و آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغییر ها انجام شد. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیات پژوهش نشان داد در بین عوامل مورد بررسی در این پژوهش متغیر نگرانی از حریم خصوصی بیشترین میانگین را بخود اختصاص داده است. نتایج رتبه بندی ابعاد نیز نشان داد که ، متغیر نگرانی از حریم خصوصی، اعتبار وب سایت، قصد استفاده، تجربه اینترنت و هیجان اینترنت به ترتیب رتبه اول تا آخررا به خود اختصاص دادند. در این پژوهش جهت بررسی، صحت و سقم فرضیات اصلی تحقیق از روابط علی پژوهش نشان داد نقش میانجی گرانه حریم خصوصی R(2)=0.68 Communality=0.649399 قابل توجه است. همچنین مقدار GOF محاسبه شده برای مدل پژوهش حاضر برابر ۰.۴۴ است که نشان دهنده برازش مطلوب مدل است. متغییرهای هیجان اینترنت تجربه اینترنت و اعتبار وب سایت بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی تاثیر بالایی دارد. از سویی نگرانی از حریم شخصی بر عامل هیجان اینترنت تاثیر مثبت و مستقیم و بر عوامل تجربه اینترنت و اعتبار وب سایت تاثیر منفی و مستقیم دارد . عامل نگرانی از حریم شخصی به عنوان یکیاز عوامل اولیه بوده و در تقویت نیت و قصد فرد نسبت به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی اثر گذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.