بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان(مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده زعفران استان خراسان رضوی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان(مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده زعفران استان خراسان رضوی) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان(مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده زعفران استان خراسان رضوی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان(مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده زعفران استان خراسان رضوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان(مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده زعفران استان خراسان رضوی) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه شرکت ها با چالش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب و کار رو به رو هستند که از مهمترین این چالش های می توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان، افزایش رقابت و… ارشاره نمود. حال شرکت ها باید بدنبال راهکارهای باشند تا بتوانند عملکرد شرکت خود را بهبود دهند. در این راستا، در این تحقیق بدنبال بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان (مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده زعفران استان خراسان رضوی) هستیم. این تحقیق از حیث نوع و ماهیت، تحقیقی توصیفی تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی می باشد و روش جمع آوری اطلاعات نیز میدانی و پیمایشی (با استفاده از پرسشنامه) و از نوع فرضیه آزمایی است. در این تحقیق، مدل معرفی شده با استفاده از نمونه ای ۱۸۰ تایی و روش های از حداقل مربعات جزیی PLS مورد بررسی قرار گرفته است. یافته ها بیانگر تاثیر مثبت و معنادار بکارگیری بازاریابی الکترونیک و ابعادش (بکارگیری اینترنت در فعالیت های مرتبط با مشتری، بکارگیری اینترنت در کانال های توزیع و فروش، بکارگیری اینترنت درتحقیقات بازاریابی و مدیریت ارتباطات) بر عملکرد صادراتی و ابعادش (عملکرد بازار و عملکرد مالی) است. این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن می سازد که آنها با سرمایه گذاری بر بکارگیری بازاریابی الکترونیک نه تنها ضرر نمی کنند بلکه به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود عملکرد صادراتی نیز دست می یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.