بررسی ادراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی در خدمات حقوقی بازاریابی صنایع غذایی(مطالعه موردی بررسی شرکت های بازرگانی و پخش مواد غذایی خراسان رضوی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ادراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی در خدمات حقوقی بازاریابی صنایع غذایی(مطالعه موردی بررسی شرکت های بازرگانی و پخش مواد غذایی خراسان رضوی) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ادراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی در خدمات حقوقی بازاریابی صنایع غذایی(مطالعه موردی بررسی شرکت های بازرگانی و پخش مواد غذایی خراسان رضوی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ادراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی در خدمات حقوقی بازاریابی صنایع غذایی(مطالعه موردی بررسی شرکت های بازرگانی و پخش مواد غذایی خراسان رضوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ادراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی در خدمات حقوقی بازاریابی صنایع غذایی(مطالعه موردی بررسی شرکت های بازرگانی و پخش مواد غذایی خراسان رضوی) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به بررسی ادراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی در خدمات حقوقی بازاریابی صنایع غذایی می پردازد. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه کارکنان و مدیران صنایع غذایی، می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۰۷ نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر تصادفی در دسترس می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰/۸۴۹ و روایی ابزار با روش محتوایی و سازه مورد تایید قرارگرفته اند. اطلاعات تحقیق به کمک نرمافزار لیزرل و با استفاده از آزمون های آماری، توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که بین قیمت و هنجار توزیع و کیفیت روابط سازمانی رابطه معناداری وجود دارد همچنین رابطه اطلاعات و هنجار قرارداد و کیفیت روابط سازمانی معنادار گزارش شده است. نتایج همچنین نشان می دهد رابطه بین محصول و هنجار ارتقاء و کیفیت روابط سازمانی و متغیرهای صداقت و یکپارچگی سازمانی و تعهد سازمانی مثبت و معنادار می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.