تحلیل ارتعاشی میل لنگ موتور دیزل خورجینی به منظور افزایش دور کاری موتور و بدست آوردن فرکانس بحرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ارتعاشی میل لنگ موتور دیزل خورجینی به منظور افزایش دور کاری موتور و بدست آوردن فرکانس بحرانی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ارتعاشی میل لنگ موتور دیزل خورجینی به منظور افزایش دور کاری موتور و بدست آوردن فرکانس بحرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ارتعاشی میل لنگ موتور دیزل خورجینی به منظور افزایش دور کاری موتور و بدست آوردن فرکانس بحرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ارتعاشی میل لنگ موتور دیزل خورجینی به منظور افزایش دور کاری موتور و بدست آوردن فرکانس بحرانی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

بررسی های تجربی اخیر نشان می دهد عمده آسیب های میل لنگ موتورهای احتراق داخلی ناشی از تنش های و ارتعاشات بوجود آمده از نوسانات پیچشی است. بدین منظور بررسی رفتار دینامیکی و مدل ارتعاشات پیچشی سامانه میل لنگ اهمیت بسزایی دارد. وزنه های تعادل جزیی از میل لنگاند که برای متعادل کردن و خنثی کردن نیروهای اینرسی به محور اصلی متصل می شوند ازاینرو طراحی و شکل توزیع آنها روی محور اصلی بسیار مهم است. پاسخ نابالانسی در واقع پاسخ اجباری روتور به نابالانسی جرمی است. در این مقاله پاسخ اجزای معینی را نسبت به این نابالانسی بررسی می گردد. نکته قابل توجه حساسیت بسیار زیاد پاسخ روتور نسبت به توزیع نابالانسی است. برای این منظور میل لنگ موتور دیزل خورجینی شانزده استوانه بعنوان ساختار نمونه انتخاب شده و با استفاده از مدلسازی در نرم افزار ANSYS و حل مدل جرم- فنر، مشخصات ارتعاشات پیچشی آن مطالعه و بررسی شده است. به منظور مشخص شدن تاثیر بالانس جرمی، نمودار کمپل برای سرعت های بحرانی میل لنگ در نسبت تناسب های ۰/۵، ۱، ۲ و ۳ مقایسه شده است. با توجه به نتایج بدست آمده تا دور کاری ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تنها یک فرکانس طبیعی میل لنگ وجود دارد که احتمال تحریک بسیار ضعیفی دارد. در آخر برای حصول اطمینان از نتیجه و روند بدست آمده، ارتعاشات سر آزاد میل لنگ در تحلیل مدل نمونه با نتایج آزمون موتور مقایسه و صحه گذاری شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.