تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ زنان روستایی، مطالعه موردی روستاهای دهستان هرسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ زنان روستایی، مطالعه موردی روستاهای دهستان هرسم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ زنان روستایی، مطالعه موردی روستاهای دهستان هرسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ زنان روستایی، مطالعه موردی روستاهای دهستان هرسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ زنان روستایی، مطالعه موردی روستاهای دهستان هرسم :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

فضای مجازی یکی از مھم ترین ابزارھا برای نمود یافتن اثرات جھانی شدن است. این فضای مجازی عرصه وسیعی از اطلاعات و نمودھای مختلف معنایی را ایجاد می کند که این امر در زمینه فرھنگ و ھویت بسیار حایز اھمیت می باشد که در زمینه قشر بانوان جامعه از جایگاه بسزایی برخوردار است. بر ھمین اساس پژوھش حاضر به بررسی تاثیر فضای مجازی بر فرھنگ زنان روستایی، مطالعه موردی روستاھای دھستان ھرسم اقدام نموده است. پژوھش حاضر از روش شبه آزمایشی و طرح (پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل) استفاده شد. در این پژوھش فضای مجازی به عنوان متغیر مستقل و فرھنگ به عنوان متغیرھای وابسته می باشند. جامعه آماری این پژوھش را کلیه ی زنان روستاھای دھستان ھرسم تشکیل می دھند که شامل ۳۵۷۱ نفر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ می باشند. نمونه آماری شامل ۳۰ نفر بودکه از طریق نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند و در دو گروه کنترل (۱۵ نفر) و آزمایش (۱۵ نفر) قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری و برای تشریح نتایج پرسش نامه ، از نرم افزار SPSS22 و آزمون تی وابسته استفاده شد. نتایج بیانگر آن است که کلیه فرضیه ھای پژوھش مورد تایید قرار گرفتند به گونه ای که در سطح معناداری ۰.۰۰۰ و ۰.۰۰۱ به ترتیب فضای مجازی توانسته است بر خلاقیت و نوآوری و فرھنگ زنان تاثیر داشته باشد. این امر در زمینه تاثیرگذاری فضای مجازی بر ابعاد فرھنگ (ره آورد، تصمیمات، پایداری) به ترتیب به میزان تصمیمات ۰.۰۰۲، ۰.۰۰۰، ۰.۰۰۱ تاثیر داشته است و در این میان میزان تاثیرگذاری بر شاخص تصمیمات با توجه به میزان معناداری بھتر، بیشتر بوده است. بر ھمین اساس میزان تاثیرگذاری فضای مجازی بر بعد ره آورد با توجه به میزان کمینه معناداری، کمتر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.