شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی بود این تحقیق بر اساس هدف از نوع تحقیقات کاربردی می باشد که به صورت توصیفی انجام شده است و جامعه آماری کلیه مشتریان ورزشی یک فروشگاه الکترونیکی بود تعداد نمونه های تحقیق نیز ۱۳۵ نفر از مشتریان فروشگاه الکترونیکی در نظر گرفته شد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود این پرسشنامه ۱۹ عامل را برای عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی در نظر گرفته است روایی آن با نظر متخصصان تایید گردید و پایایی نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ تایید شد همچنین جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های کلموگروف اسمیرنوف، آزمون تی تک نمونه ای و آزمون فریدمن استفاده شد در نهایت نشان داد که هر ۱۹ عامل مورد بررسی به عنوان عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی کالای ورزشی تایید گردیدند. سه عامل اطمینان از عدم سوء استفاده از اطلاعات شخصی ذخیره شده مشتریان در بانک اطلاعاتی فروشگاه، وجود نظارت قانونی بر عملکرد فروشگاه و سرعت دسترسی به وب سایت فروشگاه در بین ۱۹ عامل مورد بررسی از رتبه بالاتری برخوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.