دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات هسته ای: تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات هسته ای: تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات هسته ای: تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات هسته ای: تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات هسته ای: تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه ها :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با توجه به نقش موثر رسانه ها در سیاست خارجی، در دور جدید مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای گروه ۱+۵ در دولت روحانی، دیپلمات های کشورمان دیپلماسی رسانه ای را در کنار دیپلماسی سیاسی برای ادامه مذاکرات هسته ای دنبال کردند و مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه همکاری خود با رسانه ها به عنوان مجاری دیپلماتیک را برای ادامه مذاکرات هسته ای بیشتر کرد و روند مذاکرات هسته ای ایران با غرب را تغییر داد. موضوع این پژوهش بررسی مدل تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه های داخلی برای پیشبرد دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات است. روش انجام این پژوهش، ترکیبی (تحلیل کمی و تحلیل کیفی) است. چارچوب نظری این پژوهش بر اساس نظریه همگرایی رسانه ای صورت گرفته است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که دیپلماسی رسانه ای ایران به عنوان بازیگر اصلی مدل همگرایی رسانه ای توانسته است روند مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای گروه ۱+۵ را تغییر دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.