خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی است که در ایران در صدر رسانه های پیام رسان قرار گرفته است؛ به طوری که گوی سبقت را از وایبر، واتس اپ و … ربوده و اکنون پرکاربردترین و محبوب ترین پیام رسان در بین ایرانیان است. آمارها از حضور حدود ۴۰ میلیون مخاطب ایرانی در تلگرام خبر می دهد. این مقاله سعی دارد با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری که یکی از تکنیک های رشته مدیریت است و همچنین بهره گیری از نظریه ارتباطات خودگزین مانویل کاستلز نحوه استفاده مخاطبان ایرانی از شبکه اجتماعی تلگرام را خوشه بندی و سپس تحلیل و ارزیابی کند. بنابراین هدف این تحقیق خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از شبکه اجتماعی تلگرام از نظر کارشناسان و خبرگان فضای مجازی و رسانه است. برای این منظور پرسشنامه های محقق ساخته بین جامعه نمونه برگرفته از استادان دانشگاه در رشته های ارتباطات و مدیریت رسانه و همچنین پژوهشگران دوره دکتری رشته های مدیریت رسانه، ارتباطات و علوم سیاسی توزیع و سپس نتایج آن بر اساس تکنیک ISM دسته بندی شد. یافته های تحقیق نشان می-دهد کاربران ایرانی بیش از آنکه تولیدکننده و یا حتی منتشرکننده محتوا در تلگرام باشند، بیشتر مصرف کننده مطالب این رسانه هستند. بدین معنی که در مرحله اول کسر زیادی از آنها صرفا مصرف کننده مطالب تلگرام و در مرحله دوم منتشر کننده و در مرحله سوم با فاصله زیادی تولید کننده مطالب هستند. به طوری که در ماتریس نهایی مدل ساختاری تفسیری شاخص مصرف محتوای گروه های تلگرامی توسط کاربران در سطح پنجم قرار دارد که نشان دهنده اهمیت زیاد و اولویت داشتن این شاخص در میان کاربران ایرانی تلگرام است. در مقابل شاخص فعالیت کاربر به عنوان تولیدکننده محتوا در گروه های تلگرامی در سطح پایین ماتریس قرار گرفته است که به معنی تاثیرگذاری پایین این شاخص به لحاظ نفوذ و وابستگی در بین کاربران ایرانی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.