تبیین ابعاد زیبایی شناختی رسانه های جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین ابعاد زیبایی شناختی رسانه های جدید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین ابعاد زیبایی شناختی رسانه های جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین ابعاد زیبایی شناختی رسانه های جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین ابعاد زیبایی شناختی رسانه های جدید :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تاثیرات روز افزون رسانه های جدید در جامعه سبب شده است ظرفیت ها و نوع عملکرد این رسانه ها در حوزه های مختلفی نظیر اقتصاد، سیاست، ارتباطات، فلسفه و زیبایی شناسی مورد توجه قرار گیرد. نظر به اینکه ابعاد و جنبه های زیبایی شناسی رسانه در چارچوب قابلیت های بیانی و ظرفیت های هر رسانه ای تعریف و آشکار می شود، مطالعه رسانه ها از منظر زیبایی شناسی امکان پالایش شیوه ها و معیارهایی برای ایجاد و انتقال پیام های موثر و کارآمد در ارتباطات رسانه ای را فراهم می آورد، از این رو پژوهش حاضر، با طرح پرسش از چگونگی و کیفیت ایجاد معنا و احساس در بیان رسانه ای سعی در تبیین زیبایی شناسی رسانه های جدید مبتنی بر رایانه دارد و با هدف فهم دقیق تر اهمیت توجه به اصول زیبایی شناختی در بیان رسانه ای، مفهوم زیبایی شناسی در این رسانه های جدید را مورد توجه قرار می دهد. روش این پژوهش توصیفی-تحلیلی و شیوه جمع آوری اطلاعات بر اساس رجوع به منابع کتابخانه ای می باشد. نتایج پژوهش نشان می دهد ملاحظات زیبایی شناختی می تواند به عنوان رویکردی مهم در زمینه مطالعات رسانه های جدید در نظر گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.