بررسی تاثیر بازاریابی رسانه ای بر مدیریت تصادفات جاده ای گروه مدیریت، واحد ممقان،دانشگاه آزاد اسلامی، ممقان، ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رسانه ای بر مدیریت تصادفات جاده ای گروه مدیریت، واحد ممقان،دانشگاه آزاد اسلامی، ممقان، ایران دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رسانه ای بر مدیریت تصادفات جاده ای گروه مدیریت، واحد ممقان،دانشگاه آزاد اسلامی، ممقان، ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رسانه ای بر مدیریت تصادفات جاده ای گروه مدیریت، واحد ممقان،دانشگاه آزاد اسلامی، ممقان، ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رسانه ای بر مدیریت تصادفات جاده ای گروه مدیریت، واحد ممقان،دانشگاه آزاد اسلامی، ممقان، ایران :

تعداد صفحات :۳۵

چکیده مقاله:

یکی از چالش های بشری تصادف جاده ای می باشد که طبق آخرین آمارها سالانه ۱۸۰۰۰ نفر از هموطنان مان را بکام مرگ فرستاده که در ۹۰ درصد سوانح ، خطاها و اشتباهات انسانی دخیل بوده که ناشی از پایین بودن سطح آگاهی، فقر فرهنگی در رانندگی و عدم کسب مهارت های لازمه رانندگی می باشد. تمرکز ما در این تحقیق رسانه تلویزیون می باشد چرا که میتواند در بهبود خلاهای فوق سازنده باشد. هدف از تحقیق کاربردی بوده ، برای پیشینه تحقیق از روش کتابخانه ای و در تحلیل داده ها از روش میدانی استفاده شده است. ابزار گردآوری پرسشنامه از نوع محقق ساخته بوده، روش نمونه گیری خوشه ای هدفمند ، برای روایی پرسشنامه از نظرات خبرگان و برای پایایی از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری ۶۰۰۰ نفر از رانندگان حمل و نقل مسافری جاده ای در استان آذربایجانشرقی می باشد . نمونه آماری بر اساس فرمول نمونه گیری کوکران ۳۶۱ نفر بوده و در بررسی اثر متغیرها بر همدیگر از آزمون t برای رتبه بندی سوالات از تحلیل واریانس فریدمن استفاده شده است. فرضیه اصلی و ۴ فرضیه فرعی از آنجاییکه سطح معنی داری بالاتر از حد متوسط بود، تاثیرگذار واقع گردیدند . مولفه ها برای فرضیه اصلی به ترتیب انجام رانندگی تدافعی ، اشتیاق به کسب مهارت های رانندگی، ایجاد علاقه در رعایت قواعد رانندگی و جلب توجه به خطرات تصادفات جاده ای اولویت بندی شدند. اجرای برنامه های آموزشی، تقدیر از برترین ها در حوزه رانندگی ، حمایت های بیمه ای از رانندگان غیرحادثه ساز، بکارگیری بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده ها از پیشنهادات کاربردی و برای پژوهش های آتی بررسی تاثیر تبلیغات جاده ای، بررسی تاثیر کنترل های جاده ای، بررسی رابطه تیپ های شخصیتی با نوع رانندگی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.