تربیت و آگاهی نسل نو باهنرهای آیینی گذشته و حال در جهت سوق به سمت بهبود و احیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تربیت و آگاهی نسل نو باهنرهای آیینی گذشته و حال در جهت سوق به سمت بهبود و احیا دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تربیت و آگاهی نسل نو باهنرهای آیینی گذشته و حال در جهت سوق به سمت بهبود و احیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تربیت و آگاهی نسل نو باهنرهای آیینی گذشته و حال در جهت سوق به سمت بهبود و احیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تربیت و آگاهی نسل نو باهنرهای آیینی گذشته و حال در جهت سوق به سمت بهبود و احیا :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

شرایط پیچیده زندگی امروز سبب پیچیدگی مسایل شهری و مفهوم بسیاری از فضاهای شهری را دگرگون ساخته است. نادیده انگاری ارزش های اجتماعی، فرهنگی ، هنری، آیینی و هویتی نهفته در فضاهای شهری، بی توجهی به ارتقای کیفیت های محیطی در فضاهای شهری و کیفیت های موثر در پیوندها و جابجایی های شهری و تاکید صرف برای ادراکات ذهنی طراحان شهری یا معماران سبب شکل گیری فضاهایی مردم گریز در ساختار شهری شده است که توانمندی مورد انتظار را نخواهد داشت، تا محیطی پاسخگو و منعطف در برابر رفتارهای شهروندی باشد. در این میان حس تعلق به مکان عامل مهمی در هماهنگی فرد و محیط، برای بهره برداری به تراز محیط و رضایت استفاده کنندگان و درنهایت تداوم حضور در آن را ایفا می کند. که درنهایت مدلی از عوامل تاثیرگذار محیطی در چنین مجتمع هنرهای آیینی ارایه گردیده است، که در جهت رسیدن به این هدف با استفاده از روش کیفی، توصیفی به بررسی ویژگی های شهرستان ارومیه و مکانه ای فرهنگی آن و نمونه های از مکانه ای فرهنگی جهانی پرداخته شده و یک مدل جدید برای تعیین استراتژی توسعه و ایجاد کارکردهای جدید در شهرستان ارومیه ارایه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.