تحلیل پایداری تونل چمشک با استفاده از روش های تجربی و المان محدود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل پایداری تونل چمشک با استفاده از روش های تجربی و المان محدود دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل پایداری تونل چمشک با استفاده از روش های تجربی و المان محدود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل پایداری تونل چمشک با استفاده از روش های تجربی و المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل پایداری تونل چمشک با استفاده از روش های تجربی و المان محدود :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
تونل چمشک با هدف حذف نقاط حادثه خیز کشور و روانسازی ترددهای جاده ای بین خرم اباد و اندیمشک احداث شده و در نتیجه آن طول مسیر ۶۰ کیلومتر کاهش یافته است. توده سنگ مسیر تونل از بین لایه های آهکی سازند آسماری میگذرد. سنگ آهک میزبان دارای یک سطح لایه بندی و سه دسته درزه در محدوده تونل می باشد و از این نظر دارای درزه داری متوسط و هوازدگی کم می باشد. در مقاله حاضر جهت طبقه بندی توده سنگ مسیر تونل از طبقه بندی های ژیومکانیکی (Bieniawski 1989) و شاخص تونل سازی سنگ(Barton et al. 1980) استفاده شد. براساس این طبقه بندی ها سیستم نگهداری مناسب در تونل طراحی گردید و با استفاده از نرم افزار Phase2 که بر مبنای روش المان محدود است تونل مورد تحلیل قرار گرفت. در این تحلیل مناطق دارای بیشترین جابجایی و تمرکز تنش قبل از اعمال سیستم نگهداری و پس از نصب سیستم نگهداری شناسایی شد و مورد تحلیل قرار گرفت. براساس این تحلیل مقدار جابجایی کل قبل از نصب ۵ میلی متر و پس از اعمال سیستم نگهداری پیشنهادی بارتن برابر ۴/۹۵ میلی متر و با اعمال سیستم نگهداری پیشنهادی بنیاویسکی این مقدار به ۴/۹۳ میلی متر رسید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.