مبانی و مفاهیم فرهنگ سازمانی در مدیریت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی و مفاهیم فرهنگ سازمانی در مدیریت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی و مفاهیم فرهنگ سازمانی در مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی و مفاهیم فرهنگ سازمانی در مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی و مفاهیم فرهنگ سازمانی در مدیریت :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

فرهنگ سازمانی به عنوان مجموعه ای از باورها و ارزش های مشترک بر رفتار و اندیشه اعضای سازمان اثر میگذارد و میتوان نقطه شروعی برای حرکت و پویایی و یا مانعی در راه پیشرفت به شمار آید. فرهنگ سازمانی از اساسی ترین زمینه های تغییر و تحول در سازمان است نظر به اینکه برنامه های جدید تحول بیشتر به تحول بنیادی سازمانی نگاه میکند از اینرو هدف این برنامه ها تغییر و تحول فرهنگ سازمان به عنوان زیربنا به بستر تحول است. هدف ازتبیین فرهنگ سازمانی شناساندن آن به افراد سازمان و ایجاد راه کار های مناسب برای حل مشکلات درون و برون سازمان می باشد . لذا دراین مقاله به مفهوم شناسی فرهنگ، سازمان، فرهنگ سازمانی پرداخته شده است و فرهنگ از دیدگاه های مختلف تعریف و به ابعاد، انواع، ویژگی ها، سطوح و نقشی که فرهنگ در سازمان ایفاء می کند و آثاری که فرهنگ در سازمان می تواند داشته باشد پرداخته شده است . در این مقاله با نگاه مثبت بر فرهنگ سازمانی، آن مفهومی از فرهنگ مد نظر می باشد که سازمان ها در پی تثبیت آن هستند، و در قالب مکتوب و نانوشته به دنبال آن می باشند . این مقاله در پرداخت به روش پیمایشی و مطالعه کتابخانه ای انجام گرفته و ابزار گرد آوری آن فیش برداری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.