تاثیر گرایش بازار داخلی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی شایستگی سازمانی، کیفیت درک شده و رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر گرایش بازار داخلی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی شایستگی سازمانی، کیفیت درک شده و رضایت مشتریان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر گرایش بازار داخلی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی شایستگی سازمانی، کیفیت درک شده و رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر گرایش بازار داخلی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی شایستگی سازمانی، کیفیت درک شده و رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر گرایش بازار داخلی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی شایستگی سازمانی، کیفیت درک شده و رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه افزایش رقابت در حوزه تولیدی و خدماتی، در صنایع مختلف کاملا مشهود است. این پدیده حفظ مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها را در این فضا روز به روز مشکل تر می کند. در نتیجه هر عاملی که سبب بهبود رضایت مشتریان و به تبع آن عملکرد تجاری شرکت شود، از اهمیت دوچندانی برخوردار خواهد بود. هدف از این تحقیق تبیین تاثیر گرایش بازار داخلی بر عملکرد تجاری با درنظر گرفتن نقش میانجی شایستگی سازمانی، کیفیت درک شده مشتریان و رضایت مشتریان در شرکت گلرنگ می باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتمل بر ۷۰ نفر مدیران شرکت گلرنگ بوده که در این راستا ۷۰ پرسشنامه به روش غیراحتمالی در دسترس توزیع و جمع آوری شده و با نرم افزار PLS تجزیه و تحلیل گردیده است. یافته های تحقیق بیانگر تاثیر مثبت و معنادار گرایش بازار داخلی، کیفیت درک شده مشتریان و رضایت مشتریان بر عملکرد تجاری است. همچنین گرایش بازار داخلی و شایستگی سازمانی نیز تاثیر مثبت معناداری بر کیفیت درک شده مشتریان دارند. در نهایت فرضیه اثر غیر مستقیم کیفیت درک شده مشتریانف رضایت مشتریان و شایستگی سازمانی نیز مورد تایید قرار گرفت. با تعمیم یافته های حاصل از تحقیق می توان گفت گرایش بازار داخلی تاثیر قابل توجهی بر ع ملکرد تجاری دارد. بخصوص آنکه تاثیر غیرمستقیم آن از طریق رضایت مشتری نیز مورد تایید قرار گرفته است. این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن می سازد که آنها با سرمایه گذاری بر رایش بازار داخلی نه تنها ضرر نمی کنند، بلکه به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود عملکرد تجاری و افزایش رضایت مشتریان نیز دست می یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.