بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از موضوعاتی که امروزه از دیدگاه مدیران اهمیت بسیار زیادی دارد وفاداری مشتریان است. یک مشتری وفادار علاوه بر آنکه بارهاو بارها جهت خرید محصولات و یا استفاده از خدمات به سازمان مورد علاقه خویش رجوع می کند، به عنوان یک عامل مضاعف درزمینه تبلیغ محصولات و خدمات سازمان، از طریق توصیه و سفارش به خویشاوندان، دوستان و یا سایر مردم، نقشی حایز اهمیت درارتقای میزان سودآوری و بهبود تصویر سازمان در ذهن مشتریان بالقوه ایفا می نماید. از طرفی فرهنگ مشتری مداری در بین کارکنان،ازعوامل موفقیت سازمان محسوب میشود. فرهنگ یک سازمان باید به گونه ای باشد که سازمان بیش از هرچیزی به نیازهای مشتریانتوجه کند و نیز عملکرد خود را بر مبنای رضایت مندی مشتریان و در نهایت کسب وفاداری آنها بنا نهد. در این راستا نقش کارکنان بهعنوان واسطه هایی میان سازمان و مشتریان میتواند حایز اهمیت باشد و تاثیر به سزایی بر رابطه مشتری و موسسه داشته باشد. در همین راستا هدف از این مقاله بررسی مروری و مطالعات انجام شده در نقش بازاریابی داخلی بر وفاداری مشتری و همچنین نقش واسطه رضایت شغلی، تعهد عاطفی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه آنها میباشد. ، در مطالعات مرور شده بر اهمیت بازاریابی داخلی تاکید شده بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.