بررسی نقش تصویر مقصد گردشگری بر بازدید از آثار میراث جهانی (مورد مطالعه: ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تصویر مقصد گردشگری بر بازدید از آثار میراث جهانی (مورد مطالعه: ایران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تصویر مقصد گردشگری بر بازدید از آثار میراث جهانی (مورد مطالعه: ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تصویر مقصد گردشگری بر بازدید از آثار میراث جهانی (مورد مطالعه: ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تصویر مقصد گردشگری بر بازدید از آثار میراث جهانی (مورد مطالعه: ایران) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ایران با وجود بهره مندی از قابلیت های فراوان فرهنگی و طبیعی و قرار داشتن در جایگاه یازدهم دنیا از لحاظ برخورداری از آثار میراث جهانی ثبت شده در یونسکو، از نظر جذب گردشگر بین المللی در جایگاه مطلوبی قرار ندارد. از آنجایی که تصویر برند مقاصد گردشگری نقش مهمی در ایجاد مزیت رقابتی و شکل دهی رفتار گردشگران در راستای انتخاب مقصد گردشگری دارد هدف پژوهش حاضر بررسی نقش تصویر برند مقصد گردشگری ایران و تاثیر آن بر بازدید گردشگران بین المللی از آثار میراث جهانی می باشد. الگوی مناسب تصویر برند از میان مدل های موجود در ارزش ویژه برند انتخاب گردید. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی بوده و اطلاعات تحقیق با استفاده از اسناد کتابخانه ای و پرسشنامه گردآوری شده است. با استفاده از مدل کلر و بعد دوم آن که تصویر برند می باشد، نقش تصویر برند مقصد گردشگری ایران در بازدید از آثار میراث جهانی این کشور مورد بررسی قرار گرفت. تعداد ۳۳۰ پرسشنامه که توسط گردشگران بین المللی تکمیل شده بود با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل شدند. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که تعداد زیادی از گردشگران بین المللی که به ایران سفر می کنند، تصویر مثبتی از مقصد ایران دارند و همچنین بازدید از آثار میراث جهانی برای این گردشگران از اهمیت فراوانی برخوردار است. بین تصویر مقصد و بازدید از آثار میراث جهانی، همبستگی معنی داری مشاهده می شود که نشان دهنده تاثیر تصویر مقصد ایران بر بازدید از آثار میراث جهانی است. معرفی هر چه بیشتر ایران از جنبه های مختلف در راستای ارایه تصویر واقعی از کشور، به ویژه در فضای مجازی و نیزتنوع بخشی و توسعه برنامه های تبلیغاتی می تواند به جذب گردشگران بیشتر به کشور کمک نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.