بررسی ارتباط سبک زندگی و مصرف بهینه برق (مطالعه موردی: شهروندان منطقه ۲ ساری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط سبک زندگی و مصرف بهینه برق (مطالعه موردی: شهروندان منطقه ۲ ساری) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط سبک زندگی و مصرف بهینه برق (مطالعه موردی: شهروندان منطقه ۲ ساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط سبک زندگی و مصرف بهینه برق (مطالعه موردی: شهروندان منطقه ۲ ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط سبک زندگی و مصرف بهینه برق (مطالعه موردی: شهروندان منطقه ۲ ساری) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

انرژی به عنوان یکی از مهمترین ملزومات توسعه کشورها محسوب می شود. پیشرفت تکنولوژی، افزایش جمعیت و به تبع آن افزایشتقاضای مصرف انرژی، موجب شد تا مدیریت مصرف انرژی به یکی از دغدغه های مهم جوامع تبدیل شود. سبک زندگی مجموعه ای نسبتامنسجم از همه رفتارها، نگرش ها و ارزش ها و فعالیت های یک فرد معین در جریان زندگی روزمره است که اشاره به روش های مختلفزندگی دارد و معطوف به الگوهای فکری و رفتاری مورد التزام گروه های اجتماعی است. در این تحقیق به بررسی ارتباط سبک زندگی ومصرف بهینه انرژی برق پرداخته شده است. این مطالعه که از نوع توصیفی است به روش تحقیق کتابخانه ای و پیمایشی، ابزار جمع آوریاطلاعات آن پرسشنامه (محقق ساخت) و مصاحبه، جامعه آماری تحقیق نیز ۴۰۰ نفر از مشترکین منطقه ۲ ساری و نمونه گیری از نوعتصادفی می باشد. روایی پرسشنامه با توزیع بین نمونه ۳۰ خانوار و (با آلفای کرونباخ ۷۸ / ۰) و در نهایت داده های بدست آمده از طریق،تکنیک آماری پیرسون، تحلیل واریانس و آزمون دوجمله ای تجزیه و تحلیل شدند. یافته های تحقیق نشان داد که فرضیه محقق که افراد با سبک زندگی متفاوت دارای مصرف بهینه برق متفاوت می باشند مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.