نقش رسانه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران) :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر، با هدف بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد شغلی که به طور غیر مستقیم توسط سه بعد سرمایه اجتماعی تحت تاثیر قرار می گیرد، انجام گرفته است. لازم به ذکر است که متغییر سرمایه اجتماعی، در این مطالعه به عنوان متغییر میانجی شناسایی شد. ابعاد مورد بررسی رسانه های اجتماعی؛ بعد استفاده اجتماعی، استفاده شناختی و استفاده تفننی است. همچنین در اندازه گیری عملکرد نیز دو بعد عملکرد شغلی عادی و عملکرد شغلی نوآورانه مورد بررسی قرار گرفته است. داده های مورد نیاز برای این پژوهش توسط نمونه گیری تصادفی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به وسیله ابزار پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه ای لیکرت بوده است؛ برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی و از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SPSS و Smart PLS استفاده شد. مطالعه حاضر از حیث هدف کاربردی و از حیث راهبرد یک پژوهش پیمایشی است و در زمره تحقیقات همبستگی با استفاده از الگوی علی قرار می گیرد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که شیوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای جامعه پذیری، سرگرمی یا تسهیم دانش، با توجه به قابلیت های ادراک شده از رسانه های اجتماعی بر روی نتایج عملکرد شغلی متغییر و تاثیرگذار است. همچنین نقش میانجی گری سرمایه اجتماعی در اثر گذاری استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.