مدیریت دانش بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت دانش بازاریابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت دانش بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت دانش بازاریابی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در دنیای پر رقابت امروز، هر سازمانی در پی کسب مزیت رقابتی خود و پیشی گرفتن از سایر رقباست. سازمان ها به طور کلی علاقه مند هستند که توانمندی های خود در حوزه بازاریابی را افزایش دهند. در هر سازمانی چه تولیدی و یا خدماتی مهمترین واحد استفاده کننده از دانش، واحد بازاریابی است. دانش یک عامل کلیدی و مهم رقابت در اقتصاد جهانی امروز است و برای موفقیت در شرایط موجود بهره گیری از مدیریت بازاریابی مبتنی بر دانش یک امر اجتناب ناپذیر است. ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه تنها برای فروش محصولات و خدمات، بلکه برای دستن یافتن به اطلاعات و دانش آنها بسیار لازم و ضروری است. دانش مشتری به معنای شناخت مشتریان، نیازها، خواسته ها و اهداف آنهاست و برای سازمانی که بخواهد با مشتریان خود ارتباط واقعی و همیشگی برقرار کند، احاطه براین دانش مورد نیاز است. بکارگیری دانش مربوط به مشتریان در امر بازاریابی یک سازمان تاثیر گذاری فعالیت های آنرا افزایش می دهد و منجر به افزایش جذب مشتری می شود. در این مقاله ابتدا مفاهیم مدیریت دانش و بازاریابی، هر کدام به صورت جداگانه توضیح داده می شود و بعد چگونگی ارتباط بین آنها بررسی خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.