شناسایی و رتبه بندی رویکردهای نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فراورده های نفتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی رویکردهای نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فراورده های نفتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی رویکردهای نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فراورده های نفتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی رویکردهای نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فراورده های نفتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی رویکردهای نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فراورده های نفتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

انتخاب یک رویکرد بازاریابی مسیله اصلی هر نوع فعالیت تجاری است. استراتژی مشخص می سازد که شرکت به کجا می رود و طریق رسیدن به مقصد چیست. رویکردهای نوین بازاریابی معمولا به معنی انتخاب یک بازار و تصمیم گیری درباره نوع کالا، قیمت و سیاست های مربوط به ترویج و توزیع آن کالا است که باید توسط شرکت مربوطه صورت پذیرد در حقیقت نوع و روش بازاریابی یک شرکت به منزله برنامه کاری آن جهت رقابت در بازارهای صادراتی موردنظر است لذا هدف این پژوهش شناسایی و انتخاب رویکردهای نوین بازاریابی و بررسی تاثیر بکارگیری این رویکردهای بازرایابی بر افزایش میزان صادرات فرآورده های نفتی در مطالعه موردی می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ شیوه گردآوری داده ها و روابط بین متغیرها از دسته پژوهش های توصیفی و تصمیم گیری چند معیاره بوده و به لحاظ اهداف پژوهش از نوع کاربردی می باشد که به روش میدانی به اجرا درآمده است. جهت جمع آوری اطلاعات اولیه از پرسشنامه ای با پایایی و روایی تایید شده استفاده شد. در این پژوهش جهت بررسی داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS به تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها پرداخته شده است همچنین به منظور انتخاب رویکرد نوین بازاریابی از روش تصمیم گیری چند معیاره تحلیل فراینده شبکه ای فازی استفاده شده است که در آخر نتایج حاکی از تایید فرضیه های پژوهش بوده و بهترین رویکرد بازاریابی انتخاب شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.