شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر برند ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر برند ملی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر برند ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر برند ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر برند ملی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تقویت برند ملی یکی از ملزومات توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته دنیا مطرح می شود. هنگامی که برند ملی در بازارها دارای اهمیت وافری باشد، کشورها بهتر می تواند در راستای تقویت عملکرد صادراتی و تحقق اقتصاد مقاومتی توانمند باشند. هدف اصلی پژوهش حاضر تعیین اهمیت عوامل موثر بر برند ملی می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی – پیمایشی است. محقق از رویکرد فرا ترکیب برای شناسایی معیارهای مهم در این پژوهش شناسایی نموده بود. همچنین برای غربالگری نیز از رویکرد دلفی فازی در این پژوهش استفاده کرده بود. نتایج به دست آمده موید این بود که معیارهای فرهنگی، اقتصادی و حاکمیتی، بازاری، گردشگری، زیرساختی و فردی از مهم ترین معیارهای است که زمینه را برای تقویت برند ملی می تواند مهیا نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.