شناسایی ابعاد و مولفه های ظرفیت های دانش سازمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس رویکرد برخاسته از داده ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی ابعاد و مولفه های ظرفیت های دانش سازمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس رویکرد برخاسته از داده ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی ابعاد و مولفه های ظرفیت های دانش سازمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس رویکرد برخاسته از داده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی ابعاد و مولفه های ظرفیت های دانش سازمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس رویکرد برخاسته از داده ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی ابعاد و مولفه های ظرفیت های دانش سازمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس رویکرد برخاسته از داده ها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

شرکت ها و سازمان ها علی رغم سرمایه گذاری های زیادی که برای بهره برداری از دانش خلق شده در سازمان های خود می نمایند، توفیق چندانی برای آنها حاصل نمی شود و سرمایه گذاری های سرسام آورسخت افزاری و نرم افزاری که برای استقرار مدیریت دانش انجام شده است هرز مالی سازمان به شمار می آید، شاید یکی از مهمترین اشکالات سازمان های ناموفق در امر مدیریت دانش عدم توجه به ظرفیت های دانش سازمانی است، از این رو هدف از این تحقیق شناسایی ابعاد و مولفه های ظرفیت های دانش سازمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بود. روش شناسی تحقیق به صورت کیفی و با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها (گرندد تیوری) انجام شد. جامعه آماری سیزده نفر از برگزیدگان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کارشناسان سازمان آموزش فنی و حرفه ای بودند که حوزه ی مطالعاتی مدیریت دانش و نوآوری های سازمانی بوده است. نمونه گیری به صورت هدفمند و به صورت گلوله برفی بوده است. کفایت نمونه گیری تا رسیدن به درجه اشباع ادامه داشت. ابزار جمع آوری اطلاعات به صورت مصاحبه نیمه ساختار یافته بود و روش تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس روش کد گذاری (باز، محوری و گزینشی) بر اساس طرح اشتراوس و کوربین (۲۰۰۳) انجام شد. یافته های تحقیق حاصل از آن است که ظرفیت های دانش در سازمان آموزش فنی و حرفه ای شامل مدیریت دانش آفرینی، ظرفیت های فناورانه سازمانی، ظرفیت های اجتماعی و ظرفیت های فکری سازمانی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.