رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی رابطه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی رابطه ای دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی رابطه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی رابطه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی رابطه ای :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

معاملاتی که تنها بر اثربخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت امروزه به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته سازمان های بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تراز جذب مشتریان جدید است. به علاوه وجود رابطه قوی بین رضایتمندی مشتریان و سوداوری مورد قبول واقع شده و تامین و ارتقای رضایتمندی مشتریان به هدف عملیاتی بسیار مهم بیشتر سازمان ها تبدیل شده است. بنابراین شرکت ها همواره باید مراقب تعامل بین خود و مشتریانشان باشند و با شناخت و درک صحیح از نیازها و ارزش های مد نظر مشتریان کالا وخدمات با ارزشی رابه آنان ارایه کند تابا جلب رضایتمندی در آنها وفاداری ایجاد کند. محققان بازاریابی رابطه مند را از ابعاد مختلفی مورد ارزیابی قرار داده اند که یکی از آنها برقراری روابطی بلند مدت و متقابل بین خریدار(مشتری) و فروشنده است. جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است. نگاه امروز سازمان ها به مشتریان فقط یک مصرف کننده نیست. سازمان ها برای تحقق این رویکرد و دستیابی به اهداف نظام مدیریت ارتباط با مشتری، مجموعه متنوعی از فناوری ها، ابزارها، فرآیندها، روش ها و ارتباطات را در تعاملات خود با مشتریان به خدمت می گیرند. در این بین بخش بندی و مطالعه این مقاله، خواننده رابا مفاهیم و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری آشنا می سازد و به بیان جایگاه و اهمیت بخش بندی مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد وهمچنین هدف از این مطالعه شناسایی، اولویت بندی و تعیین الگوی روابط ابعاد کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان و نیز اصول، وظایف کلی و ابعاد اصلی مدیریت ارتباط با مشتری را در بستر بازاریابی رابطه ای تشریح می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.