جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه ای) در شرکت های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه ای) در شرکت های کوچک و متوسط دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه ای) در شرکت های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه ای) در شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه ای) در شرکت های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) از ارکان مهم اقتصادی هر کشور به شمار آمده و در رشد اقتصادی آن نقش مهمی ایفا می کنند. اهمیت این شرکت ها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به خوبی شناخته شده است. به دلیل نقش این بنگاه ها در توسعه ی پایدار صنعتی، باید برنامه ریزی در زمینه های مختلف فعالیت آنها، مدنظر قرار گیرد. مهترین برنامه ای که می توان برای شرکت ها تدوین کرد بدون شک؛ برنامه ی استراتژیک است که به شرکت ها فرصت برخورد آگاهانه با پیشامدها و حفظ و بهبود مزیت رقابتی را می دهد. با توجه به اینکه تدوین استراتژی متناسب، وظیفه سنگین تیم مدیریت تلقی می شود. اما اجرای آن در سازمان به مراتب دشوارتر است. به همین دلیل پژوهش حاضر امکان جاری سازی استراتژی در این شرکت ها را مورد مطالعه قرار داده است. و همچنین با بررسی چالش های اجرای استراتژی و مزایای استراتژی گروهی (شبکه ای) بهترین حالت برای جاری سازی استراتژی در شرکت های کوچک و متوسط را استراتژی گروهی می داند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.