تعیین رابطه مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی براساس مدل فلیبس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی براساس مدل فلیبس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی براساس مدل فلیبس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی براساس مدل فلیبس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی براساس مدل فلیبس :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: ماموریت اصلی بیمارستان ها تامین مراقبت با کیفیت برای بیماران و برآوردن نیازها و انتظارات آنها است. این مهم با جذب استعدادها و ارتقای رضایت شغلی آنان میسر می شود. این پژوهش با هدف تعیین رابطه مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی در بیمارستان های منتخب مازندران در سال ۱۳۹۴ انجام گردید. مواد و روش: مطالعه حاضر از نوع توصیفی-همبستگی است که جامعه آماری در این پژوهش، کلیه کادر درمان بیمارستان های استان مازندران می باشد که جمعا ۳۴۰۵ نفر بودند که ۲۴۶ نفر به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها، پرسشنامه های مدیریت استعداد (۴۱ سوال)، کیفیت خدمات درمانی (۲۸ سوال)، رضایت شغلی (۳۶ سوال) استفاده شد. جهت تعیین روایی این پرسشنامه ها از نظرات صاحب نظران استفاده شد. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه شد که به ترتیب عبارت است از: ۰/۹۶۸، ۰/۹۳۸، ۰/۹۶۲. داده ها با آزمون های ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره تحلیل مورد تحلیل قرار گرفت. یافته ها: یافته های پژوهش نشان داد بین مدیریت استعداد با کیفیت خدمات درمانی (۰/۵۶۳) و مدیریت استعداد با رضایت شغلی (۰/۷۱۶) در سطح ۰/۰۰۱ همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد (۰/۵۶۳). همچنین بین کیفیت خدمات درمانی و رضایت شغلی (۰/۱۱۰) همبستگی معناداری دارد. یافته های پژوهش نشان داد تغییرات مربوط به رضایت شغلی را تنها مولفه حفظ (۰/۴۶۵) و تغییرات مربوط به کیفیت خدمات درمانی را تنها مولفه جذب (۰/۴۶۵) پیش بینی می کنند. نتیجه گیری: نتایج پژوهش، نیاز و ضرورت ایجاد سیستم مدیریت استعداد را نشان می دهد و باید به مولفه های جذب، انتخاب، بکار گماشتن، توسعه و حفظ کارکنان توجه جدی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.