تدوین رویکردی به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین رویکردی به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین رویکردی به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین رویکردی به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین رویکردی به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
با جهانی شدن صنعت بانکداری و عدم تمایز محصولات، کیفیت خدمات به عنوان مزیت رقابتی شناخته شده است. با توجه به اهمیت موضوع کیفیت خدمات بانکی و نیز رویکرد مشتری گرایی و مشتری محوری در بحث بازاریابی، نیاز است که در این خصوص راهکارهای اجرایی اتخاذ گردد. تحقیق میدانی حاضر با هدف سنجش کیفیت خدمات ارایه شده توسط دستگاه های خودپرداز بانکی و نیز بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات دستگاه خودپرداز با رضایتمندی مشتریان انجام شده است. در این پژوهش از مقیاس سروپرف به منظور ارزیابی کیفیت خدمات دستگاه خودپرداز استفاده شده و جامعه آماری آن، کلیه مشتریان بانک ملت شهر ارومیه و نمونه آماری ۳۸۴ نفر از این مشتریان هستند. داده های جمع آوری شده با بهره گیری از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین کیفیت خدمات دستگاه خودپرداز بانک مورد مطالعه و رضایتمندی مشتریان وجود دارد. همچنین از بین ابعاد کیفیت خدمات، دو بعد قابلیت اطمینان و عوامل محسوس، تاثیر بیشتری بر رضایتمندی مشتریان دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.