تبیین رابطه رفتار فروش انطباقی و عملکرد نیروی فروش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین رابطه رفتار فروش انطباقی و عملکرد نیروی فروش دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین رابطه رفتار فروش انطباقی و عملکرد نیروی فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین رابطه رفتار فروش انطباقی و عملکرد نیروی فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین رابطه رفتار فروش انطباقی و عملکرد نیروی فروش :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه با تاکید بسیار بر نقش فروشندگان در تضمین برآورده شدن نیازهای مصرف کننده، فروشندگان نیاز به درک تصمیم گیری مصرف کننده دارند و باید قادر به شناسایی سریع نیازهای آن ها و پاسخ گویی با رفتارهای فروش متناسب باشند. با توجه به این واقعیت که نشان می دهد رفتار فروش انطباقی باعث بهبود عملکرد فروشنده و رضایت شغلی، صرف نظر از شرایط می شود و کیفیت کار را بالا می برد، فروشندگان برای انطباق روش فروش خود به عامل مهارت فروش نیاز دارند. مهارت های فروش فروشندگان بر توانایی آن ها برای انطباق استراتژی فروش در خلال تعاملات فروش، موثر است. تاثیر مهارت های فروش بر رفتار فروش انطباقی از طریق دانش و اطلاعاتی که فروشندگان به منظور بررسی وضعیت فروش و ایجاد استراتژی های فروش برای هر مشتری استفاده می کنند، اعمال می شود. از این رو پژوهش حاضر بدنبال بررسی رابطه رفتار فروش انطباقی با عملکرد نیروی فروش می باشد. پژوهش حاضر براساس هدف، کاربردی و براساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی- علی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه نمایندگان بیمه البرز در شهر اهواز می باشند. برای اندازه گیری رفتار فروش انطباقی از پرسشنامه اسپیرو و ویتز (۱۹۹۰) و برای سنجش متغیر عملکرد نیروی فروش از پرسشنامه بهرمن و پراولت (۱۹۸۲) استفاده شده است. داده ها با استفاده از SPSS و PLS مورد تجزیه تحلیل قرار گرفته اند. نتایج پژوهش نشان داد که رفتار فروش انطباقی با هر دو بعد عملکرد نیروی فروش که شامل عملکرد رفتاری و عملکرد نتیجه ای می شود رابطه مثبت و معناداری دارد. از این رو پیشنهاد می شود با استفاده از مواردی همچون : شناسایی موارد استفاده از رویکردهای مختلف فروش در موقعیت های متفاوت فروش، جمع آوری اطلاعات درباره شرایط فروش به منظور تسهیل امر انطباق پذیری، استفاده واقعی از رویکردهای مختلف فروش در موقعیت های گوناگون، مهارت رفتار فروش انطباقی را بهبود بخشیده و از طریق این امر عملکرد فروش را هم بالا ببریم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.