تاثیر مدیریت کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی والدین دانش آموزان (مورد مطالعه: سازمان آموزش و پرورش استان قزوین- مدارس ابتدایی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی والدین دانش آموزان (مورد مطالعه: سازمان آموزش و پرورش استان قزوین- مدارس ابتدایی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی والدین دانش آموزان (مورد مطالعه: سازمان آموزش و پرورش استان قزوین- مدارس ابتدایی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی والدین دانش آموزان (مورد مطالعه: سازمان آموزش و پرورش استان قزوین- مدارس ابتدایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی والدین دانش آموزان (مورد مطالعه: سازمان آموزش و پرورش استان قزوین- مدارس ابتدایی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی از انجام تحقیق حاضر بررسی میزان رضایت والدین از کیفیت خدمات ارایه شده در مدارس ابتدایی استان قزوین می باشد. به منظور دستیابی به نتایج بهینه جامعه آماری متشکل از کلیه والدین مدارس ابتدایی استان قزوین است. جهت دستیابی به نتایج با ضریب خطای کمتر و کاهش هزینه و اتلاف زمان اقدام به تعیین حجم نمونه گیری شد. نمونه پژوهش با بهره گیری از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر تعیین شد. جهت جمع آوری طلاعات از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شد. پرسشنامه های کاربردی در تحقیق حاضر عبارتند از: پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال (۲۰۰۲) و پرسشنامه رضایت مشتریان ترکیلماز (۲۰۰۷) بودند. جهت سنجش اعتبار پرسشنامه ها از اعتبار محتوا، به منظور سنجش پایایی از آلفای کرونباخ بهره برده شد. نتایج حاصل از آلفای کرونباخ حاکی از اعتبار ابزار جمع آوری داده ها بوده است (ضریب آلفای کرونباخ برای همه متغیرها بالاتر از (۰/۷) بود، به منظور تجزیه تحلیل استنباطی داده ها از تکنیک معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان دادند که کیفیت خدمات و ابعاد آن (عوامل ملموس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، تضمین و همدلی ) بر میزان رضایت والدین تاثیر مثبت و معنادار دارد، چرا که بار عاملی محاسبه شده برای تمامی متغیرها مثبت بوده و آماره آزمون تی بالای ۱.۹۶ محاسبه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.