تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایتمندی مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی ( مطالعه موردی: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایتمندی مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی ( مطالعه موردی: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه ) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایتمندی مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی ( مطالعه موردی: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایتمندی مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی ( مطالعه موردی: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایتمندی مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی ( مطالعه موردی: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه ) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با توجه به رشد بالای جمعیت در جوامع شهری و استفاده از وسایل نقلیه عمومی، نیاز به سامانه های متمرکز برای جمع آوری کرایه ها با هدف سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد در این چرخه احساس می شود. از آنجایی که رضایت مسافرین در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا پژوهش حاضر به بررسی میزان تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایتمندی مسافرین می پردازد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اندیشه بوده است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد ۳۸۴ نفر، و داده های استخراج شده از پرسشنامه های تکمیلی با استفاده از نرم افزار آماری spss تجزیه و تحلیل شده است. نتایج نشان می دهد که بین بکارگیری فناوری و رضایتمندی رابطه مستقیم وجود دارد. همچنین بین فراهم سازی میزان دسترسی به امکانات فناوری و رضایتمندی نیز رابطه مستقیم وجود دارد. بین ارایه خدمات الکترونیک به موقع و رضایتمندی نیز ارتباط مستقیم وجود دارد. بین بکارگیری فناوری با روش سنتی رابطه معکوس وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.