تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی _تحلیلی، به شیوه پیمایشی با رویکرد علی است. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی پرسنل مربوط به حوزه فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان است که برابر با ۲۷۰ نفر می باشند و نمونه آماری ۱۵۸ نفر است که با استفاده از فرمول کوکران و به روش تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد هاری ترهو ، (۲۰۱۵) ، پاناگوپولوس، آولونیتیس و هامبورگ ۲۰۱۰ می باشد که بومی شده است، روایی به شکل صوری و روش تحلیل عاملی با شاخص KMO و پایایی از طریق آلفای کرونباخ (۰/۷۵۴) مورد تایید قرار گرفته است. فرضیه های پژوهش به کمک روش های آمار توصیفی و استنباطی، مثل ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون خطی تک متغیره و چند متغیره و آزمون T تک نمونه ای، با استفاده از نرم افزار spss نسخه ۲۱ مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج به دست آمده حاکی از آنست که جهت گیری مشتری (سطح فردی) تاثیر معناداری بر روی عملکرد فروشنده دارد، همچنین استراتژی های فروش یک سازمان تاثیر معناداری بر روی عملکرد بازار دارد. و هر یک از مولفه های استراتژی های فروش شامل: بخش بندی مشتریان، اولویت بندی مشتریان و مدل های فروش تاثیر معناداری بر روی عملکرد فروشنده دارد و در پایان با توجه به نتایج پژوهش پیشنهادات کاربردی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.