تاثیر ارایه خدمات الکترونیک بموقع بر رضایتمندی مسافرین با تاکید بر کارت هوشمند شهروندی ( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارایه خدمات الکترونیک بموقع بر رضایتمندی مسافرین با تاکید بر کارت هوشمند شهروندی ( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه ) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارایه خدمات الکترونیک بموقع بر رضایتمندی مسافرین با تاکید بر کارت هوشمند شهروندی ( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارایه خدمات الکترونیک بموقع بر رضایتمندی مسافرین با تاکید بر کارت هوشمند شهروندی ( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارایه خدمات الکترونیک بموقع بر رضایتمندی مسافرین با تاکید بر کارت هوشمند شهروندی ( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه ) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دو دهه اخیر در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه شاهد روند فزاینده استفاده از کارت های الکترونیکی هوشمند و خدمات و کاربردهای متنوع آن بوده ایم، سیر رشد فناوری اطلاعات خواه ناخواه در کشورمان نیز باعث رواج استفاده از این تکنولوژی ( کارت ها ) خواهد شد. اما آنچه اهمیت دارد و کشورها و شهرهای مختلف را در خصوص استفاده از این کارت ها از هم متمایز می کند نحوه برخورد آنها با این پدیده است. کارت شهروندی به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارایه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است، از مهمترین هدف این کارت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است که این نوع پرداخت ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می شود. لذا پژوهش حاضر به تاثیر ارایه خدمات الکترونیک بموقع بر رضایتمندی مسافرین با تاکید بر کارت هوشمند شهروندی در سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهر اندیشه می پردازد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری مسافرین حوزه حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اندیشه بوده است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد ۳۸۴ نفر، و داده های استخراج شده از پرسشنامه های تکمیلی با استفاده از نرم افزار آماری spss تجزیه و تحلیل شده است. نتایج نشان می دهد که بین بکارگیری فناوری و رضایتمندی رابطه مستقیم وجود دارد. همچنین بین فراهم سازی میزان دسترسی به امکانات فناوری و رضایتمندی نیز رابطه مستقیم وجود دارد. بین ارایه خدمات الکترونیک به موقع و رضایتمندی نیز ارتباط مستقیم وجود دارد. بین بکارگیری فناوری با روش سنتی رابطه معکوس وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.