بکارگیری تکنیک دلفی فازی جهت شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بکارگیری تکنیک دلفی فازی جهت شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بکارگیری تکنیک دلفی فازی جهت شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بکارگیری تکنیک دلفی فازی جهت شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بکارگیری تکنیک دلفی فازی جهت شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی است. روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا توصیفی بوده است که با بکارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش، خبرگان و اساتید دانشگاه و مدیران عامل صنایع می باشد. نتایج پژوهش نشان می دهد که مقیاس های مالی، بازار، مشتری، برند، محصول، کانال توزیع و تبلیغات مهمترین مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی از دید خبرگان دانشگاهی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.