بررسی و تعیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تعیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تعیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تعیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تعیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

سازمان ها برای حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید نیازمند فهم عمیق ابعاد مختلف ایجاد و ارزش برای مشتری می باشد و تنها رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و سازمان ها باید مطمین شوند که مشتریان راضی آنها وفادار هم هستند. مدیریت ارتباط با مشتری، یک مفهوم مهم در بازاریابی است که نقش مهمی در رضایت و وفاداری مشتریان ایفا می کنند. مرور پیشینه و ادبیات موضوع مطالعه نشان می دهد که کمتر به تاثیر مستقیم مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان بطور مستقیم و از طریق رضایت مشتریان اشاره شده است. بنابراین هدف این مطالعه تعیین اثرات مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان بطور مستقیم و از طریق رضایت مشتریان می باشد. این مطالعه از روش مطالعه کمی استفاده استفاده می نماید. جامعهی آماری تحقیق، مشتریان شرکت ایران خودرو می باشد و داده ها به روش مقطعی و در دسترس و با نرخ پاسخ دهی ۶۶/۶۶ جمع آوری گردیده است. در این مطالعه از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج این مطالعه نشان داد که مدیریت ارتباط بر مشتری بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان اثر مثبت و معنادار دارد. همچنین نتایج دیگر این مطالعه نشان داد که رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معنی دار دارد و در نهایت، نتایج این مطالعه آشکار ساخت که رضایت مشتری نقش واسطه ای در رابطه بین مدیریت ارتباط و وفاداری مشتریان ایفا می نماید. یافته های این مطالعه می تواند برای مجامع علمی و دست اندرکاران شرکت های خودرو سازی در زمینه توسعه روابط با مشتریان و ارتقا سطح رضایتمندی ایشان مفید واقع شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.