بررسی قابلیت های بازاریابی داخلی بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی قابلیت های بازاریابی داخلی بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی قابلیت های بازاریابی داخلی بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی قابلیت های بازاریابی داخلی بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی قابلیت های بازاریابی داخلی بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران) :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی داخلی بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت هایکوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران) است. روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری آن، کلیه کارشناسان، مدیران ارشد، میانی، عملیاتی، بازاریابان و اعضای هییت مدیره شرکت های کوچک و متوسط صادرکننده استان مازندران هستند؛ نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه برداری تصادفی ساده ۱۶۹ نفر تخمین زده شد. در پژوهش حاضر، برای گردآوری داده ها از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. در روش کتابخانه ای (شامل حضوری و دیجیتالی) با استفاده از ابزار فیش برداری و در روش میدانی با استفاده از ابزار پرسشنامه نسبت به گردآوری داده ها اقدام شده است. اعتبار پرسشنامه با اعتبار محتوا و اعتبار صوری حاصل شده است و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردید. آزمون فرضیه های تحقیق با استفاده از تحلیل رگرسیون و با به کارگیری نرم افزار Spss انجام شد. در نهایت، هر هشت فرضیه مورد بررسی، تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.