بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک با قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تولید کننده مواد غذایی شهر کرمان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک با قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تولید کننده مواد غذایی شهر کرمان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک با قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تولید کننده مواد غذایی شهر کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک با قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تولید کننده مواد غذایی شهر کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک با قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تولید کننده مواد غذایی شهر کرمان) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

شرکت هایی که جهت گیری های استراتژیک مناسبی انتخاب نکنند و یا در بکارگیری این جهت گیری ها از طریق ابزارهای مختلف مثل قابلیت های بازاریابی شکست بخورند، به مرور زمان سهم بازار و سودآوری خود را از دست می دهند. هدف این پژوهش بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک (مشتری محوری، رقیب محوری، تکنولوژی محوری و یادگیری محوری) با قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کارکنان شرکت های تولیدی مواد غذایی شهر کرمان است. نمونه آماری این تحقیق ۲۱۱ نفر از کارکنان شرکت های تولیدی مواد غذایی شهر کرمان انتخاب شد. داده های مورد نیاز برای آزمون فرضیه های این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری و با استفاده از نرم افزارهای SPSS و SmartPLS و تکنیک های ضرایب مسیر و ضرایب معناداری تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که مشتری محوری، رقیب محوری، تکنولوژی محوری و یادگیری محوری رابطه معنادار و مثبتی با قابلیت های بازاریابی دارند. همچنین نتایج نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت وجود دارد. نتایج آزمون مدل نیز نشان داد که مدل پژوهش از برازش خوبی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.