بررسی تاثیر عوامل موثر بر انگیزش مشتریان در عملکرد شرکت بیمه دانا نمایندگی شیراز در سال ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل موثر بر انگیزش مشتریان در عملکرد شرکت بیمه دانا نمایندگی شیراز در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل موثر بر انگیزش مشتریان در عملکرد شرکت بیمه دانا نمایندگی شیراز در سال ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل موثر بر انگیزش مشتریان در عملکرد شرکت بیمه دانا نمایندگی شیراز در سال ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل موثر بر انگیزش مشتریان در عملکرد شرکت بیمه دانا نمایندگی شیراز در سال ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

صنعت بیمه یک صنعت کاملا رقابتی بوده و به سرعت در حال بلوغ و تکامل است. ساختار صنعت و منابع خاص آن با عملکرد متفاوت شرکت ها پیوند خورده است و ریسک های غیر مشخص را افزایش داده و به صورت جدی سود آوری شرکت های بیمه ای را زیر سوال برده است. سازمان ها باید در کسب مشتری، حفظ، و فروش متقابل برای پاسخ به الزامات و راحتی مشتریان و اطمینان از سودآوری و درآمد شرکت و ارزش بازار، تمرکز داشته باشند. دانش در مورد ارتباط مشتریان با سازمان و یا محصولات / خدمات در مورد شرکت های بیمه تا حدودی اندک می باشد. سازمان های بیمه ای به عنوان سیستم باز با محیط خود در تعامل اند، بنابراین ناچارند منابع مورد نیاز خود را از محیط تامین نموده، خدمات خود را در آن به فروش برسانند و برای ادامه حیات و اثربخشی، تغییرات محیطی را تعبیر و تفسیر نمایند، بنابراین باید ساختار سازمانی مناسب با محیطی که در آن فعالیت می کنند را به وجود آورند هدف کلی از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل انگیزش مشتریان بر روی عملکرد بیمه دانا در شهرستان شیراز میباشد. روش این تحقیق توصیفی- مقایسه ای ، جامعه آماری مراجعین به بیمه دانا در شهرستان شیراز در سال۹۵ ، ابزار سنجش پرسشنامه ، و روش آماری مورد استفاده ، آزمون t دو جمله ای وجهت تجزیه تحلیل اطلاعات ازنرم افزارspss بهره گرفته شده است . بعد از آزمون فرضیات ، مشخص شد که میانگین رضایت در نمایندگی ها و نمایندگی اصلی بیشتر از میانگین مورد انتظار بوده و عوامل موثر انگیزشی این تحقیق شامل عواملی نظیر، میزان رضایت ارباب رجوع از بعد سهولت، سرعت، کیفیت پاسخگویی، تکریم ارباب رجوع و نظم و آراستگی فردی و محیط کار می باشد که براساس نتایج به دست آمده، این عوامل بر عملکرد شرکت های بیمه تاثیر معنی داری می گذارد. از طرفی نمایندگی ها درهمه ابعاد مورد مطالعه دارای عملکرد بهتری ازنمایندگی اصلی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.