بررسی تاثیر جبران خدمات بر رضایت، تبلیغات شفاهی مثبت، تمایل به حمایت مجدد، انصاف و عدم تایید مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر جبران خدمات بر رضایت، تبلیغات شفاهی مثبت، تمایل به حمایت مجدد، انصاف و عدم تایید مصرف کننده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جبران خدمات بر رضایت، تبلیغات شفاهی مثبت، تمایل به حمایت مجدد، انصاف و عدم تایید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جبران خدمات بر رضایت، تبلیغات شفاهی مثبت، تمایل به حمایت مجدد، انصاف و عدم تایید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جبران خدمات بر رضایت، تبلیغات شفاهی مثبت، تمایل به حمایت مجدد، انصاف و عدم تایید مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی تاثیر جبران خدمات بر رضایت، تبلیغات شفاهی مثبت، تمایل به حمایت مجدد، انصاف و عدم تایید مصرف کننده بوده است. فرضیه ها در آزمایشی مبتنی بر سناریوی طراحی شده تست شدند. این تحقیق با استفاده از طرح عاملی ۲ (شکست خدمات) * ۳ (وابستگی شرکت جبران کننده) در بین ۲۱۰ دانشجو انجام شد. نتایج نشان داد که در زمینه تلاش جبران مصرف کنندگان سطوح بالاتر رضایت و تمایل به حمایت مجدد و تبلیغات شفاهی مثبت را زمانی که تجربه ی شکست خدمات از قبل توسط شرکتهای دیگر ایجاد شده است در مقایسه با زمانی که یک نقص داخلی بوده است، داشته اند .در زمینه تلاش جبران، مصرف کنندگان ادراکات مطلوبتری از رضایت، تمایل به حمایت مجدد و تبلیغات شفاهی مثبت زمانی که تجربه ی شکست خدمات از قبل با یک شرکت غیر مرتبط ایجاد شده در مقایسه با زمانی که شکست خدمات با یک شرکت مرتبط تجربه شده است،دارند. از جمله محدودیتهای این پژوهش کمبود منابع داخلی و خارجی مرتبط با ادبیات تحقیق می باشد. تاثیر رضایت، حمایت مجدد و تبلیغات شفاهی مثبت تا کنون در تحقیقات مرتبط با شکست خدمات گزارش نشده بود. علاوه بر آن، این تحقیق شواهد تجربی از مکانیزم های روانی اساسی که باعث تاثیرات متقابل شده، ارایه می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.