بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بازاریابی به عنوان بخش مهمی از کسب و کار به طور مستقیم با مشتریان سر و کار دارد. از طرفی امروزه بازاریابی اخلاقی بعنوان یک استراتژی در کسب و کار مطرح می شود و بدلیل اهمیت شناخت اجزا و عوامل و نتایج تاثیرگذاری آن؛ بر یکی از بزرگترین اهداف سازمان که دستیابی به مزیت رقابتی می باشد، مورد توجه بسیار است. بنابراین هدف اصلی تحقیق، شناسایی اثر بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی است. این پژوهش برمبنای هدف، توسعه ای و از نظر روش، توصیفی و پیمایشی است. جامعه ی آماری آن را مشتریان شعب بانک ملت شهرستان ارومیه تشکیل می دهند. با استفاده از نمونه گیری در دسترس و استفاده از فرمول کوکران ۳۹۵ نمونه اخذ و داده های آن از طریق دو پرسشنامه ی استاندارد بازاریابی اخلاقی و مزیت رقابتی که پایایی آن ها براساس ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۹۸ و ۰/۸۹۵ و روایی صوری آن نیز مورد تایید می باشد، جمع آوری شده و توسط نرم افزار SPSS 21 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهند تمامی فرضیه های پژوهش تایید شدند که برخی نتایج مهم آن عبارت بودند از تاثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی؛ تاثیرگذاری مولفه های بازاریابی اخلاقی بر کسب مزیت رقابتی و همچنین تاثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر مولفه های کسب مزیت رقابتی؛ همچنین به رتبه بندی مولفه های بازاریابی اخلاقی پرداخته شد که مولفه های بازاریابی اخلاقی به ترتیب شدت تاثیرگذاری عبارتند از: پایبندی به تعهدات، صداقت، مسیولیت پذیری، انصاف و حفظ اسرار تجاری یا رازداری.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.