بررسی ادراک بیماران عنوان یکی از عوامل رضایت مشتری از محصولات سلول های بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ادراک بیماران عنوان یکی از عوامل رضایت مشتری از محصولات سلول های بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ادراک بیماران عنوان یکی از عوامل رضایت مشتری از محصولات سلول های بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ادراک بیماران عنوان یکی از عوامل رضایت مشتری از محصولات سلول های بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ادراک بیماران عنوان یکی از عوامل رضایت مشتری از محصولات سلول های بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی ادراک بیماران عنوان یکی از عوامل رضایت مشتری از محصولات سلول های بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران می باشد. این مطالعه در پی آن است که بدانیم که آیا بیماران براساس پارامتر ادراک بیماران در رضایت آنان قبل و پس از خرید محصولات، موثرند یا نه و از این این پارامتر به عنوان مبنای بهبود رضایت مشتریان شرکت و ایجاد اعتماد برای خرید مجدد یا معرفی به دیگران استفاده کنیم. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر نوع گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشی و از نظر نحوه جمع آوری مقطعی می باشد. در این پژوهش از روش نمونه برداری تصادفی طبقه ای استفاده شده و نمونه از میان بیماران استفاده کننده از محصولات سلول بنیادی شرکت ایلیا بینش ایرانیان در بیمارستان های دانشگاهی استان تهران انتخاب شده است و حجم نمونه برابر با ۱۸۶ نفر است. در این تحقیق از استنباط آماری مربوط برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها بهره گرفته می شود. در سطح استنباطی، از آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی پرسشنامه، از آزمون نرمالیتی (کولموگروف-اسمیرنوف)، T تک نمونه ای، استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد مقدار تی به دست آمده بیانگر رابطه مستقیم و در حد بسیار قوی متغیر ادراک بیماران از کیفیت محصول با رضایتمندی بیماران از محصولات شرکت می باشد که نشان دهنده تاثیر گذاری این متغیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.