بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه ( مطالعه موردی : شعبه های بانک ملت غرب کشور )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه ( مطالعه موردی : شعبه های بانک ملت غرب کشور ) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه ( مطالعه موردی : شعبه های بانک ملت غرب کشور )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه ( مطالعه موردی : شعبه های بانک ملت غرب کشور )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه ( مطالعه موردی : شعبه های بانک ملت غرب کشور ) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

رشد سودآوری در بازار یکی از اهداف اصلی موسسات و بنگاه های اقتصادی است و یکی از عوامل مهم در ارزیابی رشد و سودآوری این موسسات نیز میزان فروش آن ها است. برای دستیابی به فروش و سهم بیشتری از بازار، انطباق مداوم با انتظارات و نیازهای مشتریان رمز اصلی موفقیت شرکت ها است و توفیق در این امر زمانی امکان پذیر است که اصول و فنون فروش نیز با روشی مناسب از سوی نیروی حرفه ای فروش به کار گرفته شود.بنابراین هدف از این پژوهش بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه در شعبه های بانک ملت در غرب کشور بود. در واقع این پژوهش با روش توصیفی از نوع همبستگی صورت پذیرفته است. جامعه آماری این پژوهش را کارکنان نیروی فروش در بانک ملت در غرب کشور (همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان ) تشکیل داده که تعداد این کارکنان برابر با ۹۵۸۹ نفر بوده است. در این تحقیق از فرمول کوکران برای نمونه گیری استفاده شده است؛ روش جمع آوری اطلاعات مورد نیاز این پژوهش براساس روش میدانی می باشد. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ و LISREL نسخه ۸/۵ استفاده شد . نتایج نشان داد که در بین بازارگرایی نیروی فروش و خلاقیت نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی ارتباط مستقیم و رابطه مثبت وجود دارد. در نهایت برای بهبود هر چه بیشتر صنعت بانکداری پیشنهاداتی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.